Charles: In His Own Words
Het persoonlijke verhaal van de nieuwe vorst van Groot-Brittannië door middel van zeldzame beelden, nooit eerder gehoorde interviews en interviews die allang zijn vergeten. Het verhaal van Charles zoals men hem zelden ziet: de zoon op zoek naar mannelijkheid, de prins die een compleet andere weg inslaat en de man die gevangen zit tussen plicht en verlangen.