Descendants: The Royal Wedding
De bruiloft van Mal en Ben is de grootste gebeurtenis in Auradon ooit, maar Hades dreigt het te verpesten voor Mal, wat leidt tot een confrontatie op het eiland der verdoemden, wat alles kan veranderen!