Drie Blinde Muisketiers
Om te kunnen overleven moeten de Drie Muisketiers kapitein Katt altijd om de tuin lijden. Terwijl hij ze achtervolgt, komen ze in een flessenverzameling terecht wat kapitein Katt vreselijk in de war brengt en hij in zijn eigen vallen verstrengeld raakt.