Estrategia Del Silencio, La
Als er een metro ontspoort, vindt een van de ergste metro-rampen ooit plaats, met 43 doden. Als reactie op de mediablokkade en stilte van de regering die dan ontstaan, beginnen families van de slachtoffers aan een schijnbaar hopeloze strijd. Ze vinden de waarheid over wat er die noodlottige dag gebeurde en zoeken gerechtigheid voor hen die omkwamen.