Everything - The Real Thing Story
Bekend als 'The Black Beatles', kwamen Eddy, Chris, Dave en Ray voort uit de ruige straten van Liverpool om soul, funk en disco te pionieren in het Verenigd Koninkrijk. Hun hits zoals 'You to Me Are Everything', 'Can’t Get By Without You', 'Can You Feel the Force' en 'Children of the Ghetto' definieerden een tijdperk en domineerden de wereldwijde hitlijsten in de jaren 70 en 80.