For Military Merit
Na 9/11 liepen Amerikaanse soldaten, net als in Vietnam, zware verwondingen op en waren ze afhankelijk van de vrijwillige piloten van de Veterans Airlift Command vanwege transituitdagingen. De documentaire toont hun worstelingen, inclusief discusses, vechtscènes en hun veerkrachtige weg naar hersel, met diepgaande inzichten.