Gifts of the Heart
Lucy's onverwachte ontmoeting met Tom in een klein Engels kustplaatsje heeft geleid tot liefde, en later tot een huwelijk. Ondanks een schokkende gebeurtenis komt Lucy tot het besef dat het leven vol zit met mysteries, en dat tegenspoed kan helpen om emotioneel te groeien.