Huguette
Voormalig lerares Huguette is 78. Als ze op een dag haar appartement uitgezet wordt wegens een huurachterstand, biedt haar buurvrouw haar een deal aan: Huguette mag bij haar wonen, als ze haar zoon bijles geeft.