Indiana Jones and the Last Crusade
Harrison Ford kruipt weer in de rol van Indiana Jones en gaat op zoek naar zijn vader, een expert op het gebied van de middeleeuwen, die verdween tijdens zijn zoektocht naar de Heilige Graal. In een race tegen de klok speurt het avontuurlijke duo het continent af, op zoek naar de ultieme schat, voordat deze in handen valt van kwaadwillenden.