Lighthouse Lesvos
Deze documentaire van een uur portretteert vrijwilligers van Lifeguard Hellas, gestationeerd op Lighthouse Molyvos Beach en Zone 5 op het eiland Lesbos, en helpt vluchtelingen bij het oversteken van de Egeïsche Zee. De documentaire belicht hun motivaties, ervaringen en uitdagingen en werpt licht op de mondiale vluchtelingencrisis en de moedige pogingen van de vrijwilligers om levens te redden te midden van de natuurkrachten.