Little Matters: Insects
Laat je onderdompelen in de complexiteiten van de insectenwereld. Van de jachtvallen van de mierenleeuw tot de ingenieuze technologie die termieten gebruiken om hun schimmelboerderijen koel te houden. Insecten vertegenwoordigen meer dan vijf miljoen manieren van geboren worden, eten, communiceren, bouwen, paren en jagen. Little Matters duikt in hun ongelooflijke en indrukwekkende wereld.