Lost Temple of The Inca
Een milieuwetenschapper ontdekt bij de bronnen van de Amazone oude artefacten onder water, waardoor het landschap voor verwoesting door de mijnbouw gespaard blijft.
De legendarische archeoloog Johan Reinhard bracht zijn carrière door met het zoeken naar de verloren tempels van het Inca-rijk en ontdekte ze allemaal op één na: Ausangate. Nu heeft hij de fakkel overhandigd aan milieuwetenschapper Preston Sowell, die doet een mysterieuze ontdekking in een bergmeer bij Mt. Ausangate en meent dat het de verloren tempel is. Deze film volgt de reis van Sowell terwijl hij de feiten over deze heilige plaats probeert te achterhalen.