Mal d'Africa
Ervaar Afrika door de lens van een natuurfotograaf die gefascineerd is door zijn unieke aantrekkingskracht. Deze documentaire viert de levendige landschappen, flora en fauna van het continent, en de dagelijkse ritmes, zonder te vervallen in sensatie, maar juist de schoonheid van kleuren, licht en geuren te tonen.