Mickey's rivaal
Mickey's rivaal Mortimer probeert ook bij Minnie in de smaak te vallen. Terwijl Mortimer probeert Minnie te verleiden, houdt hij Mickey voor de gek en bedreigt hij hem zelfs vanuit de auto.