Miracle Landing On the Hudson
In januari 2009 vertrok vlucht 1549 van US Airways vanaf het vliegveld LaGuardia in New York op weg naar Charlotte in North Carolina. Door een botsing met twee vogels, slechts enkele minuten na vertrek, raakten beide motoren defect. De bemanning was daardoor gedwongen de Airbus A320 in de Hudson-rivier te landen.