Mission Titanic
Mission Titanic toont de eerste bemande duik naar de Titanic in bijna 15 jaar. Nieuwe beelden laten nieuw verval zien en geven aanwijzingen over de toekomst van het schip.
In Mission Titanic zien we de eerste bemande duiken naar de Titanic in bijna 15 jaar. Een team van experts gebruikt een speciaal uitgeruste onderzeeër om de eerste 4K-beelden te filmen van het schip en te bepalen hoe snel het vervalt. Ze hebben het accuraatste model van het schip gemaakt dat er bestaat om nieuw licht te schijnen op de iconische verhalen en een experimenteel platform op de zeebodem achter te laten om de toekomst van de Titanic te voorspellen.