My Favorite Martian
De ambitieuze tv-reporter Tim O'Hara (Jeff Daniels) stuit op een verhaal van een marsman (Christopher Lloyd) die op aarde is geland. Denkend dat hij het verhaal van het millennium heeft gevonden, beraamt Tim het plan de marsman, die als ‘Oom Martin’ een menselijke vorm heeft aangenomen, aan de wereld te tonen. Als Tims plannen voortdurend worden getorpedeerd door de rare streken van Oom Martin, besluit hij het vindingrijke wezen te helpen thuis te komen. Kan Oom Martin op tijd gelanceerd worden, ondanks dat de regering achter ze aanzit en het ruimteschip kapot is?