Onboard: The Transcontinental Race
De Transcontinental Race is een slopende maar boeiende wielerrace. Hij gaat verder dan louter competitie en wordt een diepe persoonlijke verkenning van jezelf, in het decor van uitputting en ongemak. Onboard legt deze transformerende ervaring vast tijdens drie races van 2016 tot 2018 en dompelt de kijkers onder in de essentie van deze race.