Patagonia Wings
Schrijver Sylvain Tesson begeleidt de Franse chasseurs alpins tijdens hun expeditie in Patagonië. Verenigd door dezelfde liefde voor bergbeklimmen, willen ze eer bewijzen aan de helden van Aéropostale – Mermoz, Saint-Exupéry en Guillaumet – door de Monte Fitz Roy te beklimmen en van een van haar pieken af te springen.