Popcorn
Donald is op zijn stoep aan het sneeuwschuiven als hij Knabbel en Babbel ziet. Hij krijgt ze zo ver dat ze voor hem gaan sneeuwschuiven terwijl hij binnen popcorn gaat maken. Als de eekhoorntjes dit in de gaten krijgen, gaan ze Donalds huis binnen en proberen ze zijn popcorn te stelen. Dit leidt tot ruzie, maar als Donald de eekhoorns zijn huis uit probeert te krijgen, laten Knabbel en Babbel de hele doos “poppen”, waardoor Donald opnieuw kan gaan opruimen - maar dit keer popcorn in plaats van sneeuw!