Ridder voor een dag
Ga lekker op de eerste rij zitten bij dit uitverkochte middeleeuwse riddertoernooi. De trouwe en onhandige Cedric doet wat maar nodig is om zijn nobele meester Sir Loinsteak te helpen zich voor te bereiden op een steekspel tegen de huidige kampioen Sir Cumference. Maar als Sir Loinsteak een lelijke smak maakt, is het aan Cedric om zijn plaats in te nemen en het harnas aan te doen in een strijd om de gunst van de mooie prinses Esmeralda.