Rolling Stone: Life and Death of Brian Jones
"Rolling Stone: Leven en dood van Brian Jones" is de nieuwe documentaire van de geprezen filmmaker Danny Garcia. Garcia duikt in de opkomst van Brian Jones en de Rolling Stones maar gaat ook in op de vroegtijdige dood van Jones. Hij schildert een interessant en onthullend beeld van de gedoemde popster.