Rules of the Game
Al 900 jaar lang wordt er in Ashbourne een wilde voetbalwedstrijd gespeeld op Vastenavond en Aswoensdag. Met doelen die bijna 5 kilometer uit elkaar staan en obstakels die straten, rivieren en velden overspannen, doen er 5000 inwoners mee. 'Rules of the Game' volgt Dave Hart's komische en hartverwarmende queeste om zich onder te dompelen in de cultuur van Ashbourne en mee te doen aan de wedstrijd als een lokale bewoner.