Slaying the Badger
Voor Lance Armstrong was er Greg LeMond, die nu de eerste en enige Amerikaan is die de Tour de France heeft gewonnen. In deze meeslepende film blikt LeMond terug op de cruciale Tour van 1986 en zijn intense rivaliteit met vriend, teamgenoot en mentor Bernard Hinault. De regerend Tour-kampioen en meedogenloze concurrent die bekend staat als 'The Badger', beloofde aan LeMond dat hij zijn eerste overwinning zou pakken, in ruil voor steun van LeMond in het voorgaande jaar. Maar in een sport waar het om teamwork draait, is het ieder voor zich.