Story of... Cheese
Ga mee met Rosie Lovell op een wereldwijde verkenning naar kaas, waarbij de kunst en variëteit van kaasmaken worden getoond. Ontdek de kazen-die-je-geprobeerd-moet-hebben en de geheimen achter hun heerlijkheid. Verken de wereld van kaas met Rosie en andere reizigers om de wijdverbreide populariteit ervan te begrijpen en waarom het over de hele wereld een culinair genot is.