Summer '82: When Zappa Came to Sicily
Summer 82 When Zappa Came to Sicily is een documentaire die het concert van Frank Zappa in Palermo, Sicilië, reconstrueert aan de hand van zeldzame beelden en persoonlijke anekdotes. Filmmaker Salvo Cuccia, een Zappa-fan die het concert heeft gemist, werkt samen met Zappa's familie om het evenement te recreëren, waarbij hij zijn eigen herinneringen van die zomer verweeft.