Taal is Zeg Maar Echt Mijn Ding
Anne is een taalliefhebber met een talent voor eigenaardige uitdrukkingen. Ze ervaart haar werk, het schrijven over zomermode en quinoasalades voor een glossy magazine, als verstikkend. Als ze haar hart lucht bij haar vriend Timo, droomt ze van een baan met meer inhoud en zoekt ze liefde terwijl ze voor haar vader zorgt. Een zoektocht naar verandering en vervulling begint.