The Extraordinary Tale of the Times Table
Dit is het oude verhaal van 'jongen ontmoet meisje', 'jongen wordt verliefd op meisje', 'meisje lijdt aan een obsessieve compulsieve stoornis', 'jongen en meisje leven nog lang en gelukkig'.