World's Biggest Bullshark
Team ontdekt hoe Big Bull, een van de grootste stierhaaien ooit gevangen, uitgroeide tot een reus en ontdekte of er meer zoals zij zou kunnen zijn.
Marine Ecologist, Dr.Neil Hammerschlag, werkt samen met voormalig Royal Marine Commando, James Glancy en Evolutionary Biologist, Dr.Toby Daly-Engel om te ontdekken hoe Big Bull, een van de grootste stierhaaien ooit gevangen, uitgroeide tot een reus en ontdek als er meer zoals zij zou kunnen zijn.