Avengers Assemble
Iron Man, Hulk, Thor, Captain America, Hawkeye, Falcon en Black Widow combineren hun krachten tegen dreigingen die één held alleen niet aankan. Als de Avengers samen komen, maakt het kwaad geen kans.