Clem
Clem was een normaal meisje van 16 met ouders, vrienden en een vriendje... tot ze erachter kwam dat ze zwanger was en het al te laat was voor abortus. Ze vertelde het aan haar ouders, maar zelfs de begripvolle en lieve Jean-Paul en Caro hadden moeite met het nieuws.
Clem was een normaal meisje van 16 met ouders, vrienden en een vriendje... tot ze erachter kwam dat ze zwanger was en het al te laat was voor abortus. Ze vertelde het aan haar ouders, maar zelfs de begripvolle en lieve Jean-Paul en Caro hadden moeite met het nieuws. Nu Valentin geboren is, staat het leven van Clem volledig op zijn kop. Ze moet leren omgaan met de verantwoordelijkheden van het moederschap, ze moet haar examens halen, haar vriendje vindt het moeilijk om zich als een vader te gedragen, haar moeder gaat weer aan het werk en Clem moet de opdringerige oma van Valentin in de gaten houden. En ze is nog maar een tiener.