De Wit, Rosé, Rood Trip
Wijnexpert Harold Hamersma en schrijver/acteur Ronald Giphart zijn al jaren bevriend. In deze heerlijke serie laat het charmante duo de studio achter zich en maken ze een roadtrip langs beroemde wijngebieden.