Demons and Saviors
Demons and Saviors vertelt het wonderbaarlijke verhaal van Christina Boyer, het zogenaamde 'Poltergeistmeisje' dat werd veroordeeld voor de moord op haar driejarige dochter, en de amateur-speurneuzen die zijn geobsedeerd door haar zaak en die vastberaden zijn om haar vrij te krijgen.
Demons and Saviors vertelt het wonderbaarlijke verhaal van Christina Boyer, het zogenaamde 'Poltergeistmeisje' dat werd veroordeeld voor de moord op haar driejarige dochter, en de amateur-speurneuzen die zijn geobsedeerd door haar zaak en die vastberaden zijn om haar vrij te krijgen. De serie richt zich op haar traumatische jeugd, de onverklaarbare verstoringen in haar huis en haar vermeende telekinetische krachten. Hierdoor ontstond er een mediasensatie rondom haar die leidde tot een felle discussie tussen 's werelds beroemdste paranormale onderzoeker en 's werelds beroemdste ontkenner van paranormale zaken.