Deux, trois jours en ville
De uitgelichte bestemmingen zijn verrassend en open voor iedereen. Je krijgt de kans om de megasteden van Europa op een speciale en heel toegankelijke manier te ontdekken, met een schat aan ideeën waarmee je je eigen reis kunt plannen.
Deze serie laat je tijdens een twee of drie dagen durend verblijf het hart van een stad ervaren. In elke aflevering wordt op een originele manier gekeken naar een andere bestemming met een eigen cultuur en sfeer. De mensen daar delen hun gevoelens, ervaringen en geheimen van die plek. Deze serie biedt een schat aan ideeën voor de kijker om zijn of haar eigen reis te plannen.