Hamster & Gretel
Negenjarige Gretel en haar hamster 'Hamster' krijgen superkrachten van aliens. Hun missie? Om een reeks buitenissige boeven te verslaan en hun dekmantel niet te verraden!
Gretel Grant-Gomez en haar hamster 'Hamster' krijgen superkrachten van aliens en de grote verantwoordelijkheid om 'helden op aarde' te zijn! Gretels tienerbroer Kevin is overgeslagen door de aliens en blijft een 'vriend van superhelden'. Hij is echter vaak de hersens achter iedere missie! Nu moeten Hamster & Gretel de wereld redden een superboef per keer, terwijl ze hun identiteit geheim moeten houden.