Minnies Strikken Toons: Kamp Minnie
Minnie en Katrien beleven avonturen in de wijde natuur als ze Kamp Minnie openen! Met Clarabella als activiteitendirecteur en Koekoekkuiken die een helpende vleugel biedt, zijn er capriolen in overvloed.