The Conversations Project
Deze serie haalde zijn inspiratie uit de gesprekken die gevoerd werden tijdens de Harlem Renaissance Salon. Dit waren dinerbijeenkomsten die werden bezocht door vooraanstaande Afro-Amerikaanse filosofen, schrijvers, muzikanten, zangers, dansers, komieken en acteurs uit die tijd. The Conversations Project werpt een nieuwe blik op deze bijzondere bijeenkomsten, die altijd spannend en openhartig waren.