The Villains of Valley View
Als tienersuperboef Havoc opstaat tegen de leider van alle boeven dreigt hij haar en haar gezin te vernietigen – wat ze dwingt om van identiteit te veranderen en onder te duiken in een buitenwijk van Texas. Met hulp van hun zeer vrolijke nieuwe buur Hartley moeten Havoc (nu Amy), haar broer Chaos (nu Jake) en de rest van haar gezin hun krachten verbergen en hun roekeloze boevengewoontes achter zich laten te gunste van iets waar ze hun hele leven tegen gevochten hebben… goed zijn.