The Fountain
Tre parallelle historier fortelles gjennom flere tusen år. The Fountain er en historie om kjærlighet, død, åndelighet, og den skjøre eksistensen vår i denne verden.
To udødelige sjeler er forbundet og traverserer gjennom tid og sted, den ene på søken etter svar som vil redde den andre, og gi et løfte om evig liv.