Beba
Et rått, poetisk selvportrett der den unge, NYC-fødte afro-latina Rebeca "Beba" Huntt stirrer historisk, sosialt og generasjonstraume i ansiktet.
Førstegangsspillefilmskaper Rebeca "Beba" Huntt drar ut på en utforsking av sin egen identitet i denne bemerkelsesverdige overgangsrite-dokumentaren/filmatiske memoaren, Beba. Mens hun reflekterer over barndommen og ungdommen sin i New York City som datter av en dominikansk far og venezuelansk mor, undersøker Huntt de historiske, sosiale og generasjonstraumene hun har arvet og tenker over hvordan disse eldgamle sårene har formet henne, mens hun samtidig vurderer de universale sannhetene som kobler oss alle sammen som mennesker.