Tidligere marinesoldat Frank Castle tar loven i egne hender, samtidig som han sliter med å overvinne sin traumatiske fortid.
Etter å ha tatt livet av alle de kriminelle som var involvert i drapet på familien sin holder Frank Castle en lav profil i New York, og jobber på en byggeplass under et alias. Men når en ung mann som også jobber på stedet blir dratt inn i et ran som har gått galt, går Frank inn for å redde ham.