Sarah kan være i fare. Stan forsøker å gjøre ting godt igjen. Richmond får et uventet oppsving i ordførerkampen.
Sarah våkner på et sykehus uten å vite hvordan hun havnet der. Det siste hun husker er at hun fant nøkkelkortet til rådhuset på tiende etasje i kasinoet før Roberta slo henne ned. Sarah finner snart ut at hun er på selvmordsovervåkning i 72 timer fordi Nicole fortalte førstebetjent Carlson at Sarah prøvde å ta livet sitt. Holder vet bedre, men han trygler for døve ører. Sarah må bli på psykiatrisk avdeling til valget er over og saken begraves for godt. Sarah vet hva som står på spill og prøver å lure systemet for å slippe fri, men det blir tydelig at for å komme seg vekk, må hun møte en demon ansikt til ansikt – Picasso-saken.