Bohemian Rhapsody
Bohemian Rhapsody hyller bandet Queen, deres musikk og deres ekstraordinære forsanger, Freddie Mercury, som trosset tradisjon for å bli en av verdens mest elskede underholdere.
Bohemian Rhapsody er en fortryllende hyllest til Queen, deres musikk og deres ekstraordinære forsanger, Freddie Mercury, som trosset stereotypiske tradisjoner for å bli en av historiens mest elskede underholdere. Etter Queens utrolige fremgang, deres revolusjonerende musikk og Freddies solokarriere, forteller filmen også historien om bandets gjenforening, og en av de største opptredenene i rockens historie.