En sannkrim-thriller om de banebrytende reporterne som avslørte nyheten om de beryktede Boston Strangler-drapene: Loretta McLaughlin, en avisreporter for Record-American, og hennes kollega og venninne, Jean Cole. Mens drapsmannen tar flere liv, fortsetter de etterforskningen og setter sine egne liv i fare i jakten på sannheten.