Entrapment
Etter tyveriet av et verdifullt kunstverk overtaler Gin Baker, en forsikringsagent, arbeidsgiverne sine til å la henne bli venner med en aldrende mestertyv, for å bedre kunne beskytte klientene deres.
Når en uvurderlig Rembrandt blir stjålet i New York peker bevisene mot en ensom mestertyv (Connery) som er i ferd med å møte forsikringsselskapet smarteste og mest forføreriske etterforsker (Zeta-Jones). Etter et nervepirrende katt-og-mus-spill slår de to seg sammen, ser det ut som, for å prøve seg på et vågalt multi-milliard dollar ran knyttet til gryningen av et nytt tusenår.