Good Boy
Luna er hundepasser for første gang hjemme hos et par som er besatt av hunder. I løpet av kvelden prøver hun å irettesette ei oppmerksomhetstørstende bikkje, og oppdager raskt at den slett ikke er noen «flink bisk». Den er faktisk en metodisk drapsmaskin som tørster etter menneskeblod. Denne skrekk-komedie-kortfilmen er energisk, uforutsigbar og svært underholdende.