PORTRAITS DE VOYAGE : DORDOGNE - La Dordogne en radeau
To unge menn bygger en flåte for å ta seg nedover Dordogne-elven i det sørvestlige Frankrike, en region som er rik på fantastiske, adrenalinfylte opplevelser. Eventyrerne faller til slutt for dyrelivets sjarm.