På høyden av NYCs æra med kvinnelige arvinger infiltrerte en anonym blogger Manhattans elite, og brakte sosietetsberømthet til nye høyder. Når nettstedets skaper ble avslørt, var mesterhjernen ikke hva noen forventet.