Tender Age
Seksten år gamle Diane lever utelukkende slik moren Sophie mener er best. Det symbiotiske forholdet mellom dem blir stadig mer problematisk for tenåringen.
Seksten år gamle Diane lever utelukkende slik moren Sophie mener er best. Det symbiotiske forholdet mellom dem blir stadig mer problematisk for tenåringen. På skolen ønsker hun å bli elsket på samme måte som hjemme, og hun uttrykker ønsket sitt på klossete måter, for eksempel ved å bytte en tjeneste mot en titt på do. Den unge jenta er stor i kjeften, provoserende og oppmerksomhetssøkende, og vil bevise hva hun duger til og leve som en voksen for en helg.