The Contestant
The Contestant er den utrolige sanne historien om en mann som i 15 måneder levde fanget inne i et lite rom, naken, sultende og alene… og fullstendig uvitende om at livet hans ble kringkastet på nasjonal TV i Japan, til over 15 millioner seere i uken.